Výměna zboží za jiné z naší nabídky

Netrefili jste se s výběrem? Omylem jste objednali příslušenství k jinému zařízení, než jste chtěli? Nezoufejte, jsme pouze lidé a chybovat je přeci lidské. Výměnu zboží Vám do 14 dnů od nákupu provedeme zdarma.

Postup pro výměnu zboží:
  1. Připravte si zboží, které nám chcete vyměnit za jiné z našeho internetového obchodu.
  2. Vyplňte náš formulář pro výměnu zboží. Využít můžete i svou listinu, kde nám napíšete údaje potřebné k identifikaci objednávky, zboží za které chcete provést výměnu a číslo účtu pro případné vrácení přeplatku. Fakturu nebo účtenku přikládat nemusíte, ale oceníme to kvůli rychlé a jasné identifikaci objednávky.
  3. Zboží a formulář pečlivě zabalte a pošlete na adresu DJmobil.cz, Nová 305, Štěpánovice 373 73
  4. Pokud má nově vybrané zboží nižší hodnotu, přeplatek vám pošleme na účet. V opačném případě vás vyzveme k uhrazení rozdílu a odešleme údaje k provedení platby. Po přijetí platby zboží odešleme.
  5. Váš požadavek se budeme snažit vyřídit co nejdříve a to nejpozději do 14 dnů. Obvykle to však zvládáme vyřídit obratem do druhého dne.
Upozornění a další informace: 
  • Zboží vám zdarma vyměníme do 14 dnů od jeho převzetí. Rozhodující je datum odeslání zpět, nikoliv našeho přijetí.
  • Zboží můžete vyzkoušet, ale samozřejmě nesmí být použité, jinak ho jako prodejce nemusíme přijmout zpět a výměna může být zamítnuta (např. tvrzené sklo můžete přiložit k displeji a vyzkoušet tak pokrytí, ale nesmíte z něj stáhnout fólii chránící lepící část, tím by se znehodnotilo).
  • Chce-li kupující využít nabídky výměny zboží, nese kupující náklady spojené se zasláním zboží prodávajícímu.
  • Zboží nikdy neposílejte zpět na dobírku. V takovém případě nebude zboží převzato.
  • Údaje potřebné k identifikaci objednávky jsou celé jméno, číslo objednávky, email a další podle kterých můžeme přesně určit objednávku, které se situace týká.
  • Možnost výměny zboží do 14 dnů se nevztahuje na firemní nákupy.
  • Zboží by v případě využití výměny zdarma mělo být v původním stavu a v kompletním balení.
  • Vždy uvádějte i číslo účtu, kam poté můžeme zaslat případný přeplatek.
  • V případě zboží na zakázku není možné ho vrátit a vyměnit za jiné. Můžete ho však reklamovat na skryté vady.