Reklamace

Reklamace zakoupeného zboží

Je se zbožím něco v nepořádku? Můžete ho reklamovat.

Standardní postup pro reklamaci:
  1. Připravte si zboží, na které chcete uplatnit reklamaci.
  2. Vyplňte náš formulář pro uplatnění reklamace. Využít můžete i svou listinu, kde nám napíšete podrobný popis závady a údaje potřebné k identifikaci objednávky. Přiložit můžete i fotografie. Fakturu nebo účtenku přikládat nemusíte, ale oceníme to kvůli rychlé a jasné identifikaci objednávky.
  3. Zboží a formulář pečlivě zabalte a pošlete na adresu DJmobil.cz, Nová 305, Štěpánovice 373 73
  4. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratším možném termínu. Obvykle to zvládáme do týdne, ale máme na to 30 dnů od jejího uplatnění.
Rychlá reklamace online:

Některé vady, které jsou zřejmé je u nás možné reklamovat online a není tedy vždy potřeba nejdříve poslat zboží fyzicky na reklamaci a pak čekat na vyjádření. Díky tomu vaši reklamaci dokážeme vyřídit rychleji a ušetříme tak váš čas a finance. Tohoto jde využít třeba u poškození zboží při přepravě, poškozeného zboží uvnitř nedotknutého obalu apod. Důležité je pro uplatnění rychlé reklamace online opravdu pečlivá dokumentace problému pomocí fotografií nebo videa. Pro bezproblémové doručení emailu, který nám posíláte doporučujeme, aby příloha nebyla větší než 10MB. V případě větší přílohy ji nejdříve pošlete na některé externí webové úložiště a do emailu nám pouze přiložte odkaz. Nejste-li si jisti, že vaše závada jde řešit tímto způsobem, neváhejte nám napsat na náš email info@djmobil.cz, kde vše probereme. 

  1. Problém pečlivě zdokumentujte.
  2. Kamerový záznam nebo fotografie nám potom pošlete na náš email info@imore.cz spolu s podrobnými informacemi o problému.
  3. Poté Vás budeme informovat o vyřízení reklamace nebo potřeby řešit reklamaci standardní cestou.
Individuální řešení na míru:
  1. Napište nám na náš email info@djmobil.cz podrobný popis závady a rovnou třeba i fotodokumentaci problému. Zašleme vám konkrétní návrh řešení a další postup, jak reklamaci budeme řešit.
Upozornění a další informace: 
  • Reklamaci nelze uplatnit na vady způsobené vlastním zaviněním a to např. vlastním poškozením při aplikaci, mechanické poškození nebo jiné opotřebení vinnou kupujícího.
  • Vrácení peněz je možné požadovat po třetí reklamaci stejné vady nebo po čtyrech různých reklamacích jednoho produktu.
  • Údaje potřebné k identifikaci objednávky jsou celé jméno, číslo objednávky, email a další podle kterých můžeme přesně určit objednávku, které se situace týká.
  • Balíček neposílejte na dobírku - v takovém případě balíček nebudeme přebírat
  • Náklady na zaslání zboží k reklamaci nese kupující. 
  • Reklamace zboží je řešena standardně ve lhůtě do 30 dnů od jejího přijetí. Nestihne-li se reklamace vyřešit v tomto termínu, máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
  • V případě nákupu zboží se slevou, kdy důvodem slevy byla nějaká obvykle kosmetická vada, není možné na tuto vadu uplatnit záruku.
  • Při nákupu zboží označeného jako použité prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.
  • Záruční doba je pro koncové spotřebitele je 24 měsíců - 2 roky, pokud není uvedeno jinak. U použitého zboží je záruka zkrácena na 12 měsíců - 1 rok. Pro firemní zákazníky je záruka 12 měsíců - 1 rok.