Problém s doručováním

Ačkoliv úzce s přepravci spolupracujeme a dohlížíme na včasném dodávání námi podaných zásilek, může se stát, že dojde ke zdržení nebo ztrátě zásilky. Pokud máte problémy s doručováním, neváhjete nás o tom informovat nejlépe na náš email info@djmobil.cz. Zásilky od nás vždy opatřujeme sledovacím číslem zásilky. Sledovací čísla Vám posíláme vždy, když zásilky předáváme přepravci. Díky tomu jsme schopni ve spolupráci s přepravcem rychle najít příčinu problému a efektivně sjednat nápravu.

Nejčastější starosti s doručováním a jejich řešení:

  • Balíček tu už měl být, ale není o něm vidu ani slechu: Pokud víte, že zásilka měla být už u vás a přitom se tak stále nestalo, ověřte si její stav doručení podle sledovacího čísla zásilky, který jsme vám zaslali. Mnohdy je již zásilka připravena k vyzvednutí, jen se nepodařilo doručit avizo o neúspěšném doručování. Obvykle pak můžete dopravce požádat o opakované doručení nebo si zásilku vyzvednout osobně.
  • Stav zásilky se již několik dní nezměnil a zásilka stále nedorazila: Stane-li se, že netrpělivě čekáte na balíček, ale ani po běžných 3 pracovních dnech nedošlo ke změně stavu doručování vaší zásilky, pak nás neváhejte kontaktovat na info@imore.cz a my obratem kontaktujeme dopravce a pokusíme se najít příčinu takto vzniklého stavu a zajistit sjednání nápravy. Taktéž můžete kontaktovat přepravce sami a dotázat se na možnost řešení situace.
  • Bohužel jste nebyli doma při doručování? Nevadí! Zásilky jsou obvykle automaticky ukládány s možností si je vyzvednout. Případně je možné požádat o opakované doručení.
  • Mohu platit dobírku pomocí platební karty? Většina přepravců již disponuje možností platit u svých kurýrů dobírky pomocí platebních karet. Zatím však platebními terminály nejsou vybaveni všichni doručovatelé a proto stále doporučujeme mít na dobírku předem připravenou hotovost. Pro bližší informace se obraťte na vybranou doručovací společnost, který vám poskytne přesnější informace.