Přišlo mi něco jiného, než bylo objednáno

Jsme pouze lidé a i přes veškerou snahu minimalizovat tyto situace může občas dojít k omylu. Pokud si myslíte, že jsme udělali chybu, neváhejte se na nás obrátit. Pokud nám o problému napíšete email, pokusíme se vám správné zboží poslat obratem a bez čekání na vrácení špatně zaslaného.

Postup pro sjednání nápravy:

  1. Připravte si zboží, které jsme chybně zaslali.
  2. Vyplňte nejlépe náš Formulář pro výměnu zboží nebo sepište svou obdobnou listinu a připište nám, že došlo k chybě při expedici a doplňte číslo účtu pro případné proplacení nákladů na zaslání zboží zpět k nám.
  3. Zboží a formulář pečlivě zabalte a pošlete na adresu: Starmobil.cz, Nová 305, Štěpánovice 373 73
  4. Náklady na poštovné vám samozřejmě proplatíme. Nejlepší je, když nám doklad od přepravce vložíte přímo do balíčku nebo nám ho oskenujete a pošlete na email info@starmobil.cz.
  5. Váš požadavek se budeme snažit vyřídit co nejdříve a to nejpozději do 14 dnů. Obvykle to však zvládáme vyřídit obratem do druhého dne. Když nás o problému informujete na email, zboží pošleme obratem po nahlášení takového problému. Zboží pak můžete vrátit do 14 dnů od nahlášení této situace.

Upozornění a další informace: 

  • Zboží nikdy neposílejte zpět na dobírku. V takovém případě nebude zboží převzato.
  • Údaje potřebné k identifikaci objednávky jsou celé jméno, číslo objednávky, číslo výdejky, email a další podle kterých můžeme přesně určit objednávku, které se situace týká.
  • Proplácíme pouze běžné ceny přepravy při zasílání zpět a to podle našeho ceníku.